24.7.05

Sam Simiom


[Caspar David Friedrich, 1809 - Monge junto ao mar]

Sedia-m' eu na ermida de Sam
Simiom
e cercarom-mi as ondas que grandes som
eu atendend' o meu amigo
eu atendend' o meu amigo

Estando na ermida ant' o altar
cercarom-mi as ondas grandes do mar
eu atendend' o meu amigo
eu atendend' o meu amigo

E cercarom-mi as ondas que grandes som
nom ei i barqueiro nem remador
eu atendend' o meu amigo
eu atendend' o meu amigo

E cercarom-mi as ondas do alto mar
nom ei i barqueiro nem sei remar
eu atendend' o meu amigo
eu atendend' o meu amigo

Nom ei i barqueiro nem remador
morrerei eu fremosa no mar maior
eu atendend' o meu amigo
eu atendend' o meu amigo

Nom ei i barqueiro nem sei remar
morrerei eu fremosa no alto mar
eu atendend' o meu amigo
eu atendend' o meu amigo

Meendinho (s. XIII)

Sem comentários: